« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian porządku obrad.

4. Informacja z działalności Burmistrza Miasta Marki.

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych Wodociągu Mareckiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Markach na lata 2024-2028. Druk nr 111.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LXXVIII/785/2023 Rady Miasta Marki z dnia 20 grudnia 2023 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miasto Marki na lata 2024-2039. Druk nr 122.

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LXXVIII/786/2023 Rady Miasta Marki z dnia 20 grudnia 2023 roku w sprawie uchwały budżetowej Gminy Miasto Marki na 2024 rok. Druk nr 123.

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wydatków budżetu Gminy Miasto Marki, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2024. Druk nr 124.

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu. Druk nr 125

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr III/28/2024 Rady Miasta Marki z dnia 29 maja 2024 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu. Druk nr 114.

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia nieoprocentowanej pożyczki długoterminowej Stowarzyszeniu Ochotnicza Straż Pożarna w Markach. Druk nr 115.

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miasto Marki na lata 2025-2039. Druk nr 126.

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Miasto Marki na 2025 rok. Druk nr 104.

a) prezentacja projektu budżetu,

b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,

c) przedstawienie opinii zbiorczej Komisji Budżetowej,

d) przedstawienie poprawek Burmistrza do projektu uchwały,

e) dyskusja nad projektem uchwały

14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania usług wsparcia krótkoterminowego świadczonego w formie dziennej lub pobytu całodobowego, warunków odpłatności za te usługi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania. Druk nr 106.

15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LVII/487/2018 Rady Miasta Marki z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół i przedszkoli prowadzonych na ternie Gminy Miasto Marki przez inne niż Gmina Miasto Marki osoby prawne i osoby fizyczne, a także w sprawie ustalenia trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobierania i wykorzystania. Druk nr 107.

16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zamiaru likwidacji Przedszkola Miejskiego nr 5 w Zespole Szkół nr 2 im. Prymasa Tysiąclecia w Markach. Druk nr 108.

17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale Nr VII/85/2024 Rady Miasta Marki z dnia 30 października 2024 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr LVIII/504/2018 Rady Miasta Marki z dnia 28 lutego 2018 r. w sprawie określenia wysokości opłaty za korzystanie z wychowania przedszkolnego i ustalenia czasu przeznaczonego na bezpłatne nauczanie, wychowanie i opiekę w przedszkolach publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Marki. Druk nr 109.

18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania, rodzaju i wysokości nagród za osiągnięte wyniki sportowe. Druk nr 120.

19. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powierzenia spółce Mareckie Inwestycje Miejskie Sp. z o. o. zadania własnego Gminy Miasto Marki polegającego na utrzymaniu czystości i porządku w obiektach administracyjnych Urzędu Miasta Marki. Druk nr 112.

20. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie niezabudowanej nieruchomości gruntowej, stanowiącej mienie komunalne. Druk nr 110.

21. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie do zasobu nieruchomości gminnych, niezbudowanej nieruchomości gruntowej. Druk nr 113.

23. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych oraz o udzielonych odpowiedziach.

24. Informacja o korespondencji przychodzącej do rady i wychodzącej z rady.

25. Sprawy różne.

26. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej