zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
deklaracja dostępności
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Miasta Marki
Komisja Budżetowa
Posiedzenie w dniu 26 lutego 2025, godz. 15:20
w sali obrad
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miasta Marki
Lista obecności na posiedzeniu
Grzegorz Chwiłoc-Fiłoc
Obecny
Magdalena Leszczyńska
Nieobecna
Agnieszka Lużyńska
Obecna
Andrzej Nadolski
Obecny
Tomasz Paciorek
Obecny
Andrzej Rostek
Obecny
Marlena Stosio
Obecna
Mikołaj Szczepanowski
Nieobecny
Anna Woźniak
Obecna
Porządek obrad
15:24
1.
Otwarcie posiedzenia.
15:25
2.
Przedstawienie porządku obrad.
15:30
3.
Przyjęcie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.
Wniosek jawny
( zamiany w punkcie 4 porządku obrad druku nr 150 w sprawie zmiany uchw...)
Wniosek jawny
( zamiany w punkcie 5 porządku obrad druku nr 151 w sprawiue zmiany uch...)
Wniosek jawny
(wprowadzenia do porządku obrad punktu Wydanie opinii do projektu uchwa...)
15:48
4.
Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IX/100/2024 Rady Miasta Marki z dnia 18 grudnia 2024 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miasto Marki na lata 2025 – 2039. Druk nr 156.
Druk nr 150 (0,91MB)
Druk nr 156 (0,91MB)
Głosowanie jawne
( Wydania opinii do projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IX/100...)
15:49
5.
Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IX/101/2024 Rady Miasta Marki z dnia 18 grudnia 2024 roku w sprawie uchwały budżetowej Gminy Miasto Marki na 2025 rok. Druk nr 157.
Druk nr 151 (0,63MB)
Druk nr 157 (1,67MB)
Głosowanie jawne
( Wydania opinii do projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr IX/101...)
16:05
6.
Wydanie opinii do projektu uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Miasto Marki do realizacji projektu partnerskiego pn. "Rozwój sieci tras rowerowych Warszawy - etap III". Druk nr 158.
Druk nr 158 (0,43MB)
Głosowanie jawne
(Wydania opinii do projektu uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Miast...)
16:05
7.
Sprawy różne.
16:06
8.
Zamknięcie posiedzenia.