zmień kontrast powiększ czcionkę pomniejsz czcionkę deklaracja dostępności uproszczona wersja
Rada Miasta Marki

Rada Miasta Marki Transmisje z obrad Rady

XII sesja Rady Miasta Marki w dniu 26 lutego 2025 roku o godzinie 16.00

Czas publikacji: 49 dni 10 godzin temu
Długość nagrania: 01:48:44
Liczba odtworzeń: 152
Jakość nagrania: SD | HD

Podsumowanie przebiegu posiedzenia / wygenerowane przez sztuczną inteligencję

XII sesja Rady Miasta Marki - 26 lutego 2025 roku

Otwarcie sesji

Sesję otworzyła Przewodnicząca, witając radnych oraz burmistrzów. Zwrócono uwagę na obowiązki związane z RODO oraz nagrywanie obrad.

Porządek obrad

Przedstawiono porządek obrad, który obejmował m.in. przyjęcie protokołu z XI sesji, informacje o działalności burmistrza oraz rozpatrzenie kilku projektów uchwał.

Punkt 3: Wnioski w sprawie zmian porządku obrad

Pani Przewodnicząca otworzyła dyskusję o wnioskach. Burmistrz zgłosił cztery wnioski dotyczące zamiany druków uchwał oraz wprowadzenia nowych projektów do porządku obrad. Wnioski zostały przyjęte jednogłośnie przez radnych.

Punkt 4: Przyjęcie protokołu z XI sesji

Protokół z XI sesji został przyjęty bez uwag, głosowało 19 radnych.

Punkt 5: Informacja z działalności burmistrza

Burmistrz przedstawił informacje o działalności w okresie między sesjami. Radni zadawali pytania dotyczące umów, programów oraz działań podejmowanych przez gminę.

Punkt 6: Zmiana uchwały w sprawie WPF

Wprowadzono zmiany do Wieloletniej Prognozy Finansowej. Burmistrz oraz skarbnik omówili nowe zadania i zmiany w budżecie. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 19 radnych.

Punkt 7: Zmiana uchwały budżetowej

Podobnie jak w punkcie 6, omówiono zmiany w uchwale budżetowej. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 19 radnych.

Punkt 8: Konsultacje społeczne

Przedstawiono projekt uchwały dotyczący zasad przeprowadzania konsultacji społecznych. Burmistrz podkreślił znaczenie szerokiego podejścia do tematu. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 19 radnych.

Punkt 9: Likwidacja Przedszkola Miejskiego nr 5

Burmistrz przedstawił powody likwidacji przedszkola, które uzyskało pozytywną opinię kuratora. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 19 radnych.

Punkt 10: Ustalenie sieci publicznych przedszkoli

Przedstawiono projekt uchwały dotyczący ustalenia sieci przedszkoli po likwidacji nr 5. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 19 radnych.

Punkt 11: Udzielanie dotacji dla przedszkoli

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych przedstawił projekt uchwały w sprawie dotacji. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 19 radnych.

Punkt 12: Nagrody za osiągnięcia sportowe

Burmistrz omówił zmiany w zasadach przyznawania nagród. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 19 radnych.

Punkt 13: Przystąpienie do projektu rowerowego

Burmistrz przedstawił projekt dotyczący rozwoju sieci tras rowerowych. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 19 radnych.

Punkt 14: Interpelacje i zapytania radnych

Odczytano interpelacje oraz odpowiedzi burmistrza na zapytania radnych.

Punkt 15: Korespondencja przychodząca i wychodząca

Przedstawiono korespondencję, która wpłynęła do Rady.

Punkt 16: Sprawy różne

Radni poruszyli różne tematy, w tym kwestie związane z drzewami, gazociągami oraz rowerami miejskimi. Burmistrz odpowiadał na pytania i wyjaśniał sytuację.

Punkt 17: Zakończenie posiedzenia

Przewodnicząca zamknęła posiedzenie, dziękując wszystkim za udział.

Uwaga!

Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.

Pozostałe transmisje